Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Metoda CLIL w edukacji wczesnoszkolnej.
Przygotowała: mgr Edyta Walentek
Przedmiot
Edukacja społeczna
Czas
45 min
Temat
Nasze klasowe zasady zachowania.
Our classroom rules.
Cele nauczania
- rozumienie poleceń,
- rozpoznawanie pisemnych form nazw/ zwrotów w języku angielskim: rise your hand, be safe, be honest, speak, listen , kind, follow directions, classroom rules, always be kind
- uczniowie słuchają poleceń nauczyciela
Kryteria sukcesu/ efekty kształcenia
Uczniowie będą potrafili:
- rozpoznawać pisemne formy ww. zwrotów/słów w języku angielskim,
- stosować się do poleceń
Umiejętności poznawcze
Klasyfikacja, identyfikacja, kategoryzacja, stosowanie wiedzy w praktyce.
Funkcje językowe
Uczeń zna zasady zachowania.
Kluczowe słownictwo i zwroty.
Słownictwo:
rise your hand, be safe, be honest, speak, listen , kind, follow directions, classroom rules, always be kind
Zwroty/ struktury językowe:
- Hello everyone/ Let’s start !
- Good, fine, well done, great, very good
- Show me, what you did?
- Let’s sing the song !
- Here you are. Thank you
- Clean your tables.
- rise your hand
Metoda CLIL podczas zajęć.
- piosenki na powitanie - https://youtu.be/fN1Cyr0ZK9M
- piosenka https://youtu.be/h3C47MHwZXI
- kartki (flash cards) – z zasadami zachowania
- ćwiczenia dla uczniów- dopasowywanie zdań do obrazków. Wspólne czytanie zasad zachowania i wykonanie klasowego plakatu.
Zajęcia przeprowadzone metodą CLIL w klasie 3b