Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Wykorzystanie „Kreatywnych technologii informatycznych w klasie”-
platforma jigsawplanet
Edukacja wczesnoszkolna klasa 1b
2x 45 min
Wykorzystanie platformyjigsawplanet w czasie lekcji:
- „Święta tuż, tuż” tworzenie zabaw online.
- Zapoznanie uczniów z platformą jigsawplanet.
- Wykorzystywanie zasobów edukacyjnych platformy przez uczniów.
Uczeń:
- zna platformęjigsawplanetjako źródło informacji i korzysta z niej,
- wie jak wyszukać wskazane zagadnienie w jigsawplanet,
- umie samodzielnie korzystać z platformy,
- potrafi odpowiednio korzystać z platformyjigsawplanet
- postępuje wg. poleceń nauczyciela,
- jest świadomy zagrożeń wnikających z nieprawidłowego
użytkowania komputera,
- rozwija umiejętność wyszukania danego zagadnienia,
- rozwija umiejętność szybkiego kojarzenia,
- rozwija umiejętność pracy w zespole.
Ćwiczenia praktyczne
komputer
Praca grupowa, indywidualna
- tworzenie przez nauczyciela puzzli świątecznych(edukacja
społeczna, informatyczna)
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=16435fea9dfb
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=13a6367b0db2
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3116e3ecd9a4
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b6ab5b638c4
- Zapoznanie uczniów z platformąjigsawplanet w czasie zajęć
informatycznych oraz korzystanie z jej zasobów.
mgr Anita Słubik
Przedmiot
Czas
Temat
Cel nauczania
Efekty kształcenia
Metody pracy
Środki
dydaktyczne
Forma organizacji
pracy
Metody
Przygotowała