Dodaj publikację
Autor
Anita Słubik
Data publikacji
2022-11-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
15

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Wykorzystanie „Kreatywnych technologii informatycznych w klasie”- platforma jigsawplanet
 Pobierz (pdf, 583,1 KB)

Podgląd treści

Wykorzystanie „Kreatywnych technologii informatycznych w klasie”-

platforma jigsawplanet

Edukacja wczesnoszkolna klasa 1b
2x 45 min
Wykorzystanie platformyjigsawplanet w czasie lekcji:
- „Święta tuż, tuż” tworzenie zabaw online.

- Zapoznanie uczniów z platformą jigsawplanet.
- Wykorzystywanie zasobów edukacyjnych platformy przez uczniów.
Uczeń:
- zna platformęjigsawplanetjako źródło informacji i korzysta z niej,
- wie jak wyszukać wskazane zagadnienie w jigsawplanet,
- umie samodzielnie korzystać z platformy,
- potrafi odpowiednio korzystać z platformyjigsawplanet
- postępuje wg. poleceń nauczyciela,
- jest świadomy zagrożeń wnikających z nieprawidłowego
użytkowania komputera,
- rozwija umiejętność wyszukania danego zagadnienia,
- rozwija umiejętność szybkiego kojarzenia,
- rozwija umiejętność pracy w zespole.
Ćwiczenia praktyczne
komputer

Praca grupowa, indywidualna

- tworzenie przez nauczyciela puzzli świątecznych(edukacja
społeczna, informatyczna)
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=16435fea9dfb
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=13a6367b0db2
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3116e3ecd9a4
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0b6ab5b638c4


- Zapoznanie uczniów z platformąjigsawplanet w czasie zajęć
informatycznych oraz korzystanie z jej zasobów.



mgr Anita Słubik

Przedmiot
Czas
Temat

Cel nauczania

Efekty kształcenia

Metody pracy
Środki
dydaktyczne
Forma organizacji
pracy
Metody

Przygotowała