Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Dane osobowe: mgr Barbara Skibińska-Tołysz
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Pruszczu, ul. Kościelna 4, 86-120 Pruszcz
Stanowisko: nauczyciel edukacji przedszkolnej
Posiadane kwalifikacje: 2010: ukończenie studiów licencjackich na Wydziale Pedagogicznym
Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
(specjalność: psychopedagogika)
2012: ukończenie studiów magisterskich na Wydziale Pedagogicznym
Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
(specjalność: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna)
2017: ukończenie studiów podyplomowych w Centrum Kształcenia Podyplomowego
i Ustawicznego na Wydziale Nauk Społecznych i Filologicznych
Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
(specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja z wykorzystaniem wybranych metod neurofizjologicznych)
2017: ukończenie kursów Masaż Shantala oraz Terapia ręki w Centrum Kształcenia Podyplomowego i Ustawicznego w Kujawsko-Pomorskiej Szkole Wyższej
w Bydgoszczy
Staż
Opiekun stażu: x
Dyrektor placówki: x
Termin rozpoczęcia stażu: 1.09.2022 r.
Planowany termin zakończenia stażu: 31.05.2024 r.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
Cele rozwoju zawodowego:
Cel główny: Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Cele szczegółowe:
Poszerzanie wiedzy o poszczególnych obszarach pracy szkoły i uczestnictwo w pracy organów szkoły.
Rozszerzanie wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
Uczestniczenie w zajęciach doskonalących warsztat pracy poprzez obserwację zajęć prowadzonych przez mentora lub innych nauczycieli i omawianie ich z prowadzącym.
Prowadzenie zajęć w obecności mentora i dyrektora. Omawianie zajęć, wyciąganie wniosków do dalszej pracy.
Podniesienie kwalifikacji, pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej poprzez udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego wewnątrzszkolnego, bądź pozaszkolnego, jak również samokształcenie.
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
Plan działania
§ 7 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Zadania do realizacji
Formy realizacji
Termin
1. Poznanie procedury osiągania awansu zawodowego
Analiza aktów prawnych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli:
Rozdział 3a ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie
uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
Napisanie wniosku o rozpoczęcie stażu, planu rozwoju, sprawozdania i prezentacji dorobku.
Tworzenie na własny użytek zbioru tekstów aktów prawnych dotyczących awansu.
Uaktualnienie wiedzy na temat awansu (portale internetowe, czasopisma fachowe).
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju.
IX 2022
cały okres stażu
2. Pogłębianie swojej wiedzy i umiejętności poprzez udział w różnych formach doskonalenia zawodowego
Udział w szkoleniach w ramach WDN.
Udział w kursach, warsztatach i szkoleniach, organizowanych przez firmy zewnętrzne.
Samokształcenie (czytanie ...