Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
koma, 2023-03-14, ocena:
Jaki cel ma publikowanie sprawozdania, napisanego wg nieaktualnych przepisów, z 2013 roku? Przecież to mieszanie ludziom w głowach!
SPRAWOZDANIE NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
Imię i nazwisko:
mgr Małgorzata Trzcińska
Szkoła:
Szkoła Przysposabiająca do Pracy Towarzystwa Przyjaciół Dzieci
Czas trwania stażu:
01. 09. 2016 r. do 31.05.2019 r.
Cel główny: uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Niniejsze sprawozdanie powstało w związku z zakończeniem przeze mnie stażu
w awansie na stopień nauczyciela mianowanego.
Stanowi podsumowanie realizacji celów i zadań zawartych w planie rozwoju zawodowego.
§7 ust. 2 pkt 1
Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań,a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach
DZIAŁANIA NAUCZYCIELA
FORMY I SPOSOBY REALIZACJI
TERMIN
SPOSÓB DOKUMENTOWANIA
UZYSKANE EFEKTY
Nawiązanie i systematyczna współpraca z opiekunem stażu.
Po napisaniu planu rozwoju zawodowego przedłożyłam dokumenty do akceptacji Dyrektorowi szkoły.
W trakcie stażu każdorazowo w przypadku jakichkolwiek problemów zawodowych miałam możliwość rozmowy ze swoim Opiekunem stażu, obserwowania zajęć prowadzonych przez Opiekuna stażu i innych nauczycieli. Byłam obserwowana podczas swojej pracy, wysłuchałam uwag i wniosków dotyczących prowadzonych przeze mnie zajęć.
zgodniez harmonogramem
Scenariusze zajęć.
Wnioski i uwagi do realizacji zajęć, wytwory uczniów.
Notatki własne.
Dokumentacja fotograficzna.
Wpisy w dzienniku zajęć lekcyjnych i zajęć rewalidacyjnych.
Podniesienie własnych kompetencji.
Rzetelna i konstruktywna analiza moich działań wpłynęła na poprawę jakości mojej pracy.
Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą pracy szkoły.
Analizowałam dokumentacje i Statut szkoły, Program Wychowawczy, Program Profilaktyki i Program Przysposabiający do Pracy. Dokonywałam wpisów w dziennikach rewalidacyjnych, prowadziłam dzienniki klasowe jako wychowawca klas. Pracowałam w szkole SPdP TPD w wymiarze 20 godz./tygodniowo.
IX/X 2016
w trakcie trwania stażu
Notatki własne.
Poprawnie prowadzona dokumentacja.
Lepsza znajomość przepisów prawa oświatowego.
Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizowaniem podstawowych zadań.
Brałam udział w Radach Pedagogicznych, Radach szkoleniowych i spotkaniach Rady Pedagogicznej z różnymi specjalistami.
w trakcie trwania stażu
Protokoły z posiedzenia Rady Pedagogicznej.
Listy obecności w dokumentacji szkoły.
Lista obecności na radach.
Dobra znajomość specyfiki działania placówki, w której pracuję.
Integracja z gronem pedagogicznym.
Prowadzenie dokumentacji
Szkolnej.
Prowadziłam, jako wychowawca, dziennik klasowy, dokonywałam należne wpisy i podliczenia, wpisów również w dziennikach rewalidacyjnych. Opracowywałam IPET dla każdego ucznia, karty informacyjne dla rodziców i oceny opisowe okresowe i roczne. Sporządzałam diagnozy wewnątrzszkolne dla uczniów swojej klasy i pozostałych klas. Pisałam programy wychowawcze dla uczniów. Tworzyłam indywidualnie i zespołowo programy zajęć. Opracowywałam scenariusze lekcji.
Dokonywałam dokumentacji efektów własnej pracy.
Wszystkie przygotowane dokumenty szkolne przedstawiałam do kontroli Opiekunowi stażu.
w trakcie trwania stażu
Dziennik zajęć.
IPET uczniów.
Program zajęć.
Systematyczna praca ...