Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Zespół Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie
ul. Rzeszowskiej 10 w Krośnie
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
mgr inż. Robert Fejkiel
Nauczyciel informatyki oraz informatycznych przedmiotów zawodowych
w Zespół Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie.
Krosno 2022
Modyfikacja planu rozwoju zawodowego zatwierdzonego we wrześniu 2021 r., ze względu na wejście w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA ubiegającego się o stopień awansu NA nauczyciela mianowanego
Imię i nazwisko nauczyciela: mgr inż. Robert Fejkiel
Stanowisko: nauczyciel początkujący
Nazwa placówki: Zespół Szkół Elektrycznych
i Ogólnokształcących w Krośnie
Dyrektor szkoły:
Opiekun stażu:
Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2021 r.
Data zakończenia stażu: 31.05.2023 r.
Cel główny:
Uzyskanie stopnia awansu zawodowego – nauczyciela mianowanego.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2022 poz. 1730)
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U.2018.1574)
Plan rozwoju zawodowego został stworzony na podstawie Rozporządzenia
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli
Wymagania rozporządzenia
Zadania do wykonania i formy realizacji
Termin realizacji
§ 7 ust. 2, pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
Współpraca z opiekunem stażu
wniosek do dyrektora szkoły o rozpoczęcie stażu stanowiącego warunek uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego,
przygotowanie planu rozwoju zawodowego,
ustalenie zasad współpracy z opiekunem stażu,
analiza przygotowanego planu rozwoju,
prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu – konsultacje, opracowywanie konspektów zajęć, analiza przeprowadzonych zajęć,
analiza opracowanego sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
Doskonalenie umiejętności zawodowych w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej
udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego: szkoleniach, warsztatach, kursach – zgodnie z własnymi zainteresowaniami i potrzebami szkoły, w szczególności dotyczących pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
rozpoczęcie studiów podyplomowych związanych z edukacją uczniów ze spektrum autyzmu
uczestniczenie w szkoleniowych zebraniach Rady Pedagogicznej,
stosowanie w procesie dydaktycznym aktywnych metod nauczania oraz zróżnicowanych form pracy z uczniem,
opracowanie pomocy dydaktycznych – testy, pokazy multimedialne, itp.,
analizowanie wyników egzaminów zewnętrznych, wymagań z podstawy programowej (efektów), dokonywanie zmian w pracy dydaktycznej, w związku z analizą
obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli oraz ich omówienie z nauczycielem prowadzącym zajęcia.
Uczestnictwo w pracach związanych z realizacją zadań szkoły
aktywny udział w posiedzeniach Rady ...