Dodaj publikację
Autor
Robert Fejkiel
Data publikacji
2023-03-31
Średnia ocena
0,00
Pobrań
88

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Rewizja planu rozwoju zawodowego zatwierdzonego we wrześniu 2021 r., ze względu na wejście w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw.
 Pobierz (docx, 29,8 KB)

Podgląd treści

Zespół Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie

 ul. Rzeszowskiej 10 w Krośnie

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

mgr inż. Robert Fejkiel

Nauczyciel informatyki oraz informatycznych przedmiotów zawodowych

w Zespół Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie.

Krosno 2022

Modyfikacja planu rozwoju zawodowego zatwierdzonego we wrześniu 2021 r., ze względu na wejście w życie ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw.

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA ubiegającego się o stopień awansu NA nauczyciela mianowanego

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr inż. Robert Fejkiel

Stanowisko: nauczyciel początkujący

Nazwa placówki: Zespół Szkół Elektrycznych

i Ogólnokształcących w Krośnie

Dyrektor szkoły:

Opiekun stażu:

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2021 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2023 r.

Cel główny:

Uzyskanie stopnia awansu zawodowego – nauczyciela mianowanego.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. 2022 poz. 1730) 

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U.2018.1574)

Plan rozwoju zawodowego został stworzony na podstawie Rozporządzenia

Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku

w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli

Wymagania rozporządzenia

Zadania do wykonania i formy realizacji

Termin realizacji

§ 7 ust. 2, pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

Współpraca z opiekunem stażu

wniosek do dyrektora szkoły o rozpoczęcie stażu stanowiącego warunek uzyskania stopnia nauczyciela mianowanego,

przygotowanie planu rozwoju zawodowego,

ustalenie zasad współpracy z opiekunem stażu,

analiza przygotowanego planu rozwoju,

prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu – konsultacje, opracowywanie konspektów zajęć, analiza przeprowadzonych zajęć,

analiza opracowanego sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

Doskonalenie umiejętności zawodowych w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej

udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego: szkoleniach, warsztatach, kursach – zgodnie z własnymi zainteresowaniami i potrzebami szkoły, w szczególności dotyczących pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,

rozpoczęcie studiów podyplomowych związanych z edukacją uczniów ze spektrum autyzmu

uczestniczenie w szkoleniowych zebraniach Rady Pedagogicznej,

stosowanie w procesie dydaktycznym aktywnych metod nauczania oraz zróżnicowanych form pracy z uczniem,

opracowanie pomocy dydaktycznych – testy, pokazy multimedialne, itp.,

analizowanie wyników egzaminów zewnętrznych, wymagań z podstawy programowej (efektów), dokonywanie zmian w pracy dydaktycznej, w związku z analizą

obserwowanie zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli oraz ich omówienie z nauczycielem prowadzącym zajęcia.

Uczestnictwo w pracach związanych z realizacją zadań szkoły

aktywny udział w posiedzeniach Rady ...