Dodaj publikację
Autor
Joanna Duczmal
Data publikacji
2023-05-20
Średnia ocena
1,00
Pobrań
217

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie w formie tabelki; zawiera kompletny opis zadań oraz efekty dla nauczyciela i szkoły
 Pobierz (docx, 101,8 KB)

Komentarze

koma, 2023-05-22, ocena:

Uwaga! To sprawozdanie napisane jest wg nieaktualnych już przepisów, bo wg rozporządzenia z 2013 roku. Od 2018 r. obowiązuje już inne rozporządzenia.

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA

KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS NA STOPIEŃ

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 1 marca 2013 r. CZĘŚĆ A – PODSTAWOWE INFORMACJEIMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA –

NAZWA I ADRES SZKOŁY –

NAUCZANE PRZEDMIOTY – język angielski, język niemiecki, matematyka, wiedza o społeczeństwie POSIADANE KWALIFIKACJE –

IMIĘ I NAZWISKO OPIEKUNA STAŻU –CZAS TRWANIA STAŻU – 01.09.2016 – 31. 05.2019

DODATKOWE ZADANIA PEŁNIONE W SZKOLE-

DOKUMENTY POŚWIADCZAJĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE-

DOKUMENTY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ STAŻU – Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego – zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły.Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego.Ocena pracy za okres stażu 01.09.2016 – 31.05.2019.

CZĘŚĆ B – SZCZEGÓŁOWE SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

SPRAWODZANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ

N A U C Z Y C I E L A M I A N O W A N E G O

IMIIIMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA:

MIEJSCE PRACY:

PEŁNIONA FUNKCJA: NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO, JĘZYKA NIEMIECKIEGO, MATEMATYKI, WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE

DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU: 01. 09. 2016r.

DATA UKOŃCZENIA STAŻU: 31. 05. 2019 R.

OPIEKUN STAŻU:

POSIADANE KWALIFIKACJE:

I. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU SZKOŁY ORAZ POTRZEB SZKOŁY I ŚRODOWISKA LOKALNEGO (§ 7, ust. 1, pkt. 1 rozporządzenia MEN z 1 marca 2013r.)I. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU SZKOŁY ORAZ POTRZEB SZKOŁY I ŚRODOWISKA LOKALNEGO (§ 7, ust. 1, pkt. 1 rozporządzenia MEN z 1 marca 2013r.)

I. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU SZKOŁY ORAZ POTRZEB SZKOŁY I ŚRODOWISKA LOKALNEGO

(§ 7, ust. 1, pkt. 1 rozporządzenia MEN z 1 marca 2013r.)

I. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ DYDAKTYCZNYCH, WYCHOWAWCZYCH, OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU SZKOŁY ORAZ POTRZEB SZKOŁY I ŚRODOWISKA LOKALNEGO

(§ 7, ust. 1, pkt. 1 rozporządzenia MEN z 1 marca 2013r.)

Lp.

Zadania

Formy/sposób realizacji

Efekty

1.

Analiza organizacji,

zadań i zasad

funkcjonowania szkoły.

Na bieżąco poznawałam i analizowałam dokumentację szkolną:

Statut Szkoły,

Program Wychowawczy,

Program Profilaktyczny,

Program Wychowawczo-Profilaktyczny;

Plan Pracy Szkoły,

regulaminy wewnętrzne,

plany zajęć, harmonogram dyżurów,

Kalendarz imprez i uroczystości.

Poznałam procedury postępowania w sytuacji zagrożenia poprzez udział ...