Dodaj publikację
Autor
Karina Trojok
Data publikacji
2023-05-21
Średnia ocena
5,00
Pobrań
16

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Temat lekcji: Wir lösen die Aufgaben im Escape Room - Wiederholung des Materials.
 Pobierz (docx, 16,3 KB)

Komentarze

Ritter von Rodewald, 2023-05-25, ocena:

Przykłady pytań pomocniczych do tej lekcji (rozgrzewka językowa). Was hast du gemacht? Wo bist du gewesen? Wie ist das Wetter gewesen? Wohin bist du gefahren? Wohin bist du gegangen? Was hast du gegessen? Was hast du getrunken? Was hast du gesehen? Wen hast du getroffen?

Podgląd treści

Temat lekcji: Wir lösen die Aufgaben im Escape Room- Wiederholung des Materials.

Data: 17.03.2023r.

Nauczyciel prowadzący: Karina Trojok

Klasa: VIII A

Czas trwania lekcji: 45 minut

Cele lekcji:

Cel główny:

Wykorzystanie umiejetności i znajomości języka niemieckiego do odnalezienia ukrytego klucza.

Cele szczegółowe:

Uczeń:

Powtarza środki leksykalno- gramatyczne: przedmioty/meble znajdujące się w pokoju, części ciała, czas przeszły Perfekt

powtarza wiadomości realioznawcze

rozwija zintegrowane sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem oraz pisanie

dzieli się pomysłami z innymi,

sprawnie komunikuje się,

Formy pracy:

praca w grupach .

Środki dydaktyczne: karty pracy z zadaniami: krzyżówki, puzzle, spirale słowne

Przebieg lekcji:

Utworzenie dwóch drużyn

Zapoznanie uczniów z celem zajęć – krótkie wprowadzenie mające na celu zaintrygowanie, zaciekawienie uczniów i wciągnięcie ich w grę,

Omówienie zasad pracy w grupie :

uczniowie mogą w dowolnym momencie sygnalizować potrzebę pomocy ze strony nauczyciela

uczniowie poruszają się po sali szukając kopert z zadaniami

każde zadanie musi być rozwiazywane wspólnie przez całą grupę, nie należy tworzyc podgrup

zadania nie muszą byc rozwiązywane po kolei

najważniejsze są rozwiązania zadań w postaci cyfr, które ułożone we własciwej kolejności utworzą szyfr, za pomocą którego zostanie otwarta skrzynka z kluczem