Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Ritter von Rodewald, 2023-05-25, ocena:
Przykłady pytań pomocniczych do tej lekcji (rozgrzewka językowa). Was hast du gemacht? Wo bist du gewesen? Wie ist das Wetter gewesen? Wohin bist du gefahren? Wohin bist du gegangen? Was hast du gegessen? Was hast du getrunken? Was hast du gesehen? Wen hast du getroffen?
Temat lekcji: Wir lösen die Aufgaben im Escape Room- Wiederholung des Materials.
Data: 17.03.2023r.
Nauczyciel prowadzący: Karina Trojok
Klasa: VIII A
Czas trwania lekcji: 45 minut
Cele lekcji:
Cel główny:
Wykorzystanie umiejetności i znajomości języka niemieckiego do odnalezienia ukrytego klucza.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Powtarza środki leksykalno- gramatyczne: przedmioty/meble znajdujące się w pokoju, części ciała, czas przeszły Perfekt
powtarza wiadomości realioznawcze
rozwija zintegrowane sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem oraz pisanie
dzieli się pomysłami z innymi,
sprawnie komunikuje się,
Formy pracy:
praca w grupach .
Środki dydaktyczne: karty pracy z zadaniami: krzyżówki, puzzle, spirale słowne
Przebieg lekcji:
Utworzenie dwóch drużyn
Zapoznanie uczniów z celem zajęć – krótkie wprowadzenie mające na celu zaintrygowanie, zaciekawienie uczniów i wciągnięcie ich w grę,
Omówienie zasad pracy w grupie :
uczniowie mogą w dowolnym momencie sygnalizować potrzebę pomocy ze strony nauczyciela
uczniowie poruszają się po sali szukając kopert z zadaniami
każde zadanie musi być rozwiazywane wspólnie przez całą grupę, nie należy tworzyc podgrup
zadania nie muszą byc rozwiązywane po kolei
najważniejsze są rozwiązania zadań w postaci cyfr, które ułożone we własciwej kolejności utworzą szyfr, za pomocą którego zostanie otwarta skrzynka z kluczem