Dodaj publikację
Autor
Marta Wacławik
Data publikacji
2023-07-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
321

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Na starych zasadach.
 Pobierz (docx, 35,9 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIA Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO

W TARNOWSKICH GÓRACH

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

NAUCZYCIEL

mgr Marta Wacławik

PODSTAWOWE INFORMACJE O NAUCZYCIELU

IMIĘ I NAZWISKO:

Marta Wacławik

ADRES ZAMIESZKANIA:

ul. Miedziana 17

42-612 Tarnowskie Góry

NAZWA I ADRES PLACÓWKI:

Specjalny Ośrodek Szklono-Wychowawczy

Tarnowskie Góry ul. Strzelców Bytomskich 7

STANOWISKO PRACY:

nauczyciel języka polskiego

nauczyciel zajęć rewalidacji indywidualnej,

nauczyciel zajęć rewalidacyjno-wychowawczych

nauczyciel języka polskiego dla obcokrajowców

KWALIFIKACJE:

studia licencjackie na kierunku: Filologia w zakresie nauczania języka niemieckiego i nauczania języka polskiego

magisterskie na kierunku: Filologia germańska

kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki

podyplomowe studia kwalifikacyjne na kierunku: Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rewalidacji osób z autyzmem oraz zespołem Aspergera

kurs kwalifikacyjny Tomatis (level 1)

DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU:

01.09.2020

DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU:

31.05.2023

Staż realizowałam zgodnie z napisanym i zatwierdzonym we wrześniu 2020 roku planem rozwoju zawodowego. Plan ten napisałam w oparciu o obowiązujące Rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. 2018 poz. 1574 z późn. zm.), po wnikliwej analizie własnych umiejętności i kompetencji zawodowych, a także potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, w którym jestem zatrudniona. Plan rozwoju zawodowego zawierał różne formy mojej aktywności zawodowej, a niniejsze sprawozdanie jest potwierdzeniem podejmowanych przeze mnie działań i osiągniętych korzyści.

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się

Zadania do wykonania

Formy i sposoby realizacji

Efekty

Wykorzystywanie technologii komputerowej do opracowania pomocy dydaktycznych sprzyjających procesowi uczenia się oraz aktywizowania uczniów

wzbogacanie treści omawianych lekcji i zajęć za pomocą programów komputerowych, tablicy multimedialnej, Internetu oraz monitora interaktywnego

wykorzystanie komputera do opracowania pomocy dydaktycznych np: sprawdzianów, kartkówek, zadań, quizów, gier, krzyżówek i ćwiczeń konkursowych

regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącymi spraw oświaty oraz stronami poświęconymi nauczaniu języka polskiego, a także egzaminu ósmoklasisty

korzystanie w czasie zajęć z tabletów, smartfonów, tablicy multimedialnej oraz monitora interaktywnego

wykorzystanie podczas zajęć programów edukacyjnych oraz gier i zabaw dydaktycznych,

prowadzenie zajęć za pomocą programów multimedialnych, aplikacji, Internetu

korzystanie z portali:

www.kahoot.it- narzędzie służące to tworzenia quizów;

www.genial.ly- narzędzie webowe do projektowania interesujących wizualnie, interaktywnych treści;

www.biteable.com- program do tworzenia i edycji krótkich animacji i filmików video;

www.canva.com- projektowanie graficzne online, tworzenie prezentacji i plakatów;

www.learningapps.org- tworzenie gierek edukacyjnych;

www.wordwall.net- tworzenie własnych materiałów dydaktycznych, indywidualnych ćwiczeń.

www.mentimeter ...