Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SPRAWOZDANIE
Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr B B
nauczyciela kontraktowego
Technikum nr … im. … w Katowicach
Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2021 r.
Data zakończenia stażu: 31.05.2023 r.
Katowice 2023
§ 7 ust. 2, pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
Zadanie
Forma realizacji
Termin
Efekty
Współpraca z opiekunem stażu
Nawiązałam współpracę z opiekunką stażu a następnie ustaliłyśmy zasady współpracy.
Wspólnie przeanalizowałyśmy przygotowany przeze mnie planu rozwoju zawodowego.
Uzgodniłyśmy harmonogram lekcji otwartych i obserwacji zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu.
Na bieżąco odbywałam spotkania z opiekunem w celu konsultacji i omówienia podejmowanych przeze mnie działań.
Wspólnie przeanalizowałyśmy moje sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego.
wrzesień 2021
na początku każdego semestru
cały okres stażu
maj/czerwiec 2023
Efekty dla nauczyciela: - moja praca stała się bardziej przemyślana i uporządkowana, - dzięki współpracy z opiekunką mogłam skutecznie realizować założenia planu rozwoju zawodowego, - uzyskałam wiele wskazówek, które pozwoliły mi zastosować nowe pomysły dydaktyczne i wychowawcze, - otrzymywałam pomoc i wsparcie w przypadku wątpliwości.Efekty dla szkoły i ucznia: - lepsza jakość pracy nauczyciela, - podniesienie efektywności i jakości pracy szkoły przez świadome, planowane działania oraz rozwijanie własnych kompetencji.
Doskonalenie umiejętności zawodowych w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej
Wzięłam udział w następujących formach doskonalenia dotyczących awansu zawodowego:
Webinarium „Jak napisać sprawozdanie?” Kapelusz z kwiatami.
Warsztaty Doskonalenia Zawodowego pt.: Awans zawodowy nauczyciela z eTwinning organizowane w formule online przez Krajowe Biuro eTwinning.
Uczestniczyłam w szkoleniach Rady Pedagogicznej – Szkolenia online Sokrates EduSkill:
Tajniki skutecznego nauczania na odległość.
Odporność psychiczna nauczycieli.
W ramach IV Kongres Edukacji uczestniczyłam online w dwóch sesjach tematycznych:
„Transformacja cyfrowa.” Dyskusja z udziałem ekspertów.
„Dlaczego się uczymy? Człowiek – Wspólnota – Rozwój”.
Na platformie eTwinning wzięłam udział w seminarium online: Mój pierwszy projekt eTwinning z Ambasadorem: "Business Simulation Network, czyli przedsiębiorczy uczeń" Seminarium w wymiarze 7 godzin dydaktycznych zostało zorganizowane przez Krajowe Biuro eTwinning.
W związku z wprowadzeniem do szkół nowego przedmiotu Biznes i Zarządzanie wzięłam udział w następujących wydarzeniach:
Seminarium online na platformie ClickMeeting pt. Zmiany w edukacji ekonomicznej dzieci i młodzieży - wyzwania i propozycje. Podstawa programowa i warunki realizacji przedmiotu biznes i zarządzanie, zorganizowane przez Warszawski Instytut Bankowości.
Webinaria zorganizowane przez Centrum GovTech:
- „Biznes i Zarządzanie”
- „Prezentacja i omówienie podstawy programowej BiZ”
- „Otwieranie klas z przedmiotem biznes i zarzadzanie na poziomie rozszerzonym”
W celu poszerzenia wiedzy na temat realizowanych przez szkołę programów Erasmus+ uczestniczyłam w następujących spotkaniach:
Spotkanie doradcze ...