Dodaj publikację
Autor
Ewa Łuszcz
Data publikacji
2024-04-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
52

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Praktyczne porady dla nauczycieli spotykających się w swojej pracy z uczniami, którzy mają trudności w osiąganiu nowych umiejętności szkolnych. Poradnik zawiera skróconą wersję diagnozy w oparciu o narzędzia diagnostyczne według Zbigniewa Przyrowskiego, interpretację wyników, cele ogólne i szczegółowe, ogólną strategię postępowania terapeutycznego, program terapii i przykłady zalecanych ćwiczeń.
 Pobierz (pdf, 596,9 KB)

Podgląd treści

Diagnoza i terapia dziecka z problemami w osiąganiu nowych umiejętności

szkolnych i zaburzeniami w sferze emocjonalnej

Coraz bardziej powszechnym problemem w edukacji wczesnoszkolnej są trudności
uczniów z osiąganiem nowych umiejętności szkolnych, szczególnie z opanowaniem
czynności grafomotorycznych, a także pomyślnym wchodzeniem w interakcję z koleżankami
i kolegami z klasy. Do diagnozy zaburzeń motorycznych i emocjonalnych dziecka można
wykorzystać Kwestionariusz Rozwoju Sensomotorycznego i (...)