Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
§ 8 ust. 3 pkt 1
Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się
ZADANIA
FORMY I SPOSOBY REALIZACJI
TERMIN
UWAGI
Wykorzystywanie w pracy metod aktywizujących sprzyjających procesowi uczenia się
Udział w szkoleniach i webinariach na temat metodyki nauczania języka angielskiego, w szczególności metod aktywizujących ucznia oraz wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji:
-Fantasy and reality in the early days -Top tips for storytelling with young children
-I’m a super hero - sposobach na uczniowskie i nauczycielskie sukcesy na lekcjach angielskiego-Super tricki, mądre techniki i inne sprawdzone myki dla maluchów, średniaków i starszaków
okres stażu
Stosowanie w procesie lekcyjnym nowatorskich metod dostosowanych do możliwości i umiejętności uczniów:
-metoda stacji zadaniowych-krzyżówki online-wykreślanki-tworzenie memów oraz dialogów za pomocą narzędzia ToonyTool-tworzenie mini-książek za pomocą narzędzia WriteReader-tworzenie artykułów prasowych za pomocą narzędzia The Newspaper Clipping Generator
okres stażu
Wykorzystanie Internetu i jego zasobów w pracy pedagogicznej
Korzystanie z zasobów Internetu podczas lekcji – odtwarzanie fragmentów filmów, teledysków, korzystanie z aplikacji uatrakcyjniających proces lekcyjny (ang.pl, lyricstraining,com,), multipodręczników, słowników internetowych, np. diki,pl, platformy edukacyjnej Oxford Online Pratice
okres stażu
Korzystanie podczas zajęć ze smartphonów oraz tablicy interaktywnej
okres stażu
Tworzenie autorskich gier dydaktycznych za pomocą internetowych aplikacji i programów multimedialnych, np. Quizlet, Quizizz, Genial.ly
okres stażu
Wykorzystanie zasobów Internetu w celu uzyskania informacji z zakresu awansu zawodowego nauczycieli, przepisów i aktów prawa oświatowego
okres stażu
Wymiana doświadczeń, pomysłów, metod i form pracy na forach internetowych dla nauczycieli i wychowawców
okres stażu
Współpraca z wydawnictwami, instytucjami i organizatorami konkursów pozaszkolnych
okres stażu
Korzystanie z literatury pedagogicznej, z artykułów w czasopismach pedagogicznych oraz na edukacyjnych portalach internetowych w celu inspiracji do ciekawych rozwiązań metodycznych
okres stażu
Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych
Wykorzystanie komputera do przygotowania dokumentacji szkolnej (plany pracy, sprawozdania)
okres stażu
Wykorzystanie komputera do opracowania pomocy dydaktycznych (testy, sprawdziany, dyktanda, karty pracy, prezentacje multimedialne, autorskie gry dydaktyczne)
okres stażu
Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem multimediów dostępnych w szkole (tablica interaktywna, rzutnik, projektor, głośniki)
okres stażu
Komunikowanie się z nauczycielami, rodzicami, uczniami za pośrednictwem dziennika elektronicznego, e-maila
okres stażu
§ 8 ust.3 pkt 2
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć dla nauczycieli
ZADANIA
FORMY I SPOSOBY REALIZACJI
TERMIN
UWAGI
Przeprowadzenie 3 godzin zajęć otwartych dla nauczycieli
Przeprowadzenie zajęć otwartych ...