Dodaj publikację
Autor
Aneta Kamińska
Data publikacji
2024-06-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
42

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Relacje dzieci z zespołem Downa z ich rówieśnikami w szkole mogą być różnorodne, ale mogą być pozytywne, jeśli istnieje wsparcie i zrozumienie ze strony otoczenia. Wiele zależy od stopnia akceptacji, edukacji i empatii wśród rówieśników oraz nauczycieli. Programy integracyjne i działania promujące świadomość mogą pomóc w budowaniu pozytywnych relacji.
 Pobierz (docx, 15,9 KB)

Podgląd treści

Relacja dziecka z zespołem Downa z rówieśnikami w szkole masowej

Relacje dzieci z zespołem Downa z ich rówieśnikami w szkole mogą być różnorodne, ale mogą być pozytywne, jeśli istnieje wsparcie i zrozumienie ze strony otoczenia. Wiele zależy od stopnia akceptacji, edukacji i empatii wśród rówieśników oraz nauczycieli.

(...)