Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Anita Bukrewicz
Nauczyciel
j. angielskiego
SZKOŁA PODSTAWOWA
NR 18
WE WŁOCŁAWKU
PLAN
ROZWOJU ZAWODOWEGO
NA STOPIEŃ
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
OD 1 WRZEŚNIA 2005r.
DO 31 MAJA 2008r.
AKTY PRAWNE:
• Ustawa Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982r. (Rozdział 3a, Awans zawodowy nauczycieli) z późniejszymi zmianami
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004r.
CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE
|L.P. |ZADANIA/DZIAŁANIA |FORMA REALIZACJI |DOWÓD REALIZACJI |TERMIN |
|1. |Zapoznanie się z procedurą awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego |Notatki, wydruki |Wrzesień 2005 |
| |zawodowego. |dotyczącego awansu zawodowego: ustawy, | | |
| | |rozporządzenia, publikacje w prasie | | |
| | |oraz na łamach stron WWW. | | |
|2. |Poznanie zasad opracowania planu rozwoju |Analiza wymagań zawartych w ustawie i |Plan rozwoju zawodowego |Wrzesień 2005 |
| |zawodowego. |rozporządzeniu po zmianach z 1 grudnia |opracowany wg wymagań | |
| | |2004 roku | | |
|3. |Przypomnienie zasad funkcjonowania i |Analiza dokumentacji, statutu, programu|Notatki dotyczące |Wrzesień 2005 |
| |organizacji zadań szkoły. |rozwoju szkoły, regulaminów, |wprowadzonych zmian. | |
| | |wewnątrzszkolnego systemu oceniania i | | |
| | |programu wychowawczego | | |
|4. |Wstępna ocena własnych umiejętności |Przegląd zgromadzonych dokumentów, |Wniosek o rozpoczęcie stażu |Wrzesień 2005 |
| | |autorefleksja |wraz z planem rozwoju | |
| | | |zawodowego | |
|5. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |Gromadzenie dokumentów, świadectw, |Dokumenty poświadczające |Okres stażu |
| |zawodowego |zaświadczeń, dyplomów, udokumentowanych| | |
| | |osiągnięć. | | |
|6. |Przygotowanie projektu sprawozdania |Opis realizacji planu rozwoju |Sprawozdanie z realizacji |05. 2008 |
| | |zawodowego, analiza, refleksja. |planu rozwoju zawodowego | |
ZADANIA WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA
|L.P. |ZADANIA/DZIAŁANIA |FORMA REALIZACJI |DOWÓD REALIZACJI |TERMIN |
|1. |§8.2. pkt.1 |Aktywny udział w tworzeniu |Potwierdzenie Dyrektora |Okres stażu |
| |Uzyskiwanie pozytywnych efektów w pracy |dokumentów szkolnych – mierzenie | | |
| |dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej|jakości pracy szkoły, wybranie | | |
| |na skutek wdrożenia działań mających na |wskaźników oraz raport z ich | | |
| |celu doskonalenie pracy własnej i |mierzenia. | | |
| |podniesienie jakości pracy szkoły, a w | | | |
| |przypadku nauczycieli, o których mowa w |Ukończenie uzupełniających studiów | | |
| |art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela – |magisterskich |Dyplom | |
| |uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie | | |VII 2007 |
| |realizacji zadań odpowiednio na rzecz |Udział w formach kształcenia i | …