Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ROZKŁAD MATERIAŁU GODZIN WYCHOWAWCZYCH W KL.V
|Lp. |TEMAT |ZAGADNIENIA |ŚCIEŻKA EDUKACYJA |TERMIN REALIZACJI |
|1. |Wybieramy samorząd klasowy. |— uczymy się demokracji |W P i O |Wrzesień |
|2. | |- czujemy się współodpowiedzialny za klasę | | |
| |Wykonujemy gazetkę klasową. |- potrafimy pracować w grupie | | |
|3. | |- - czujemy się współodpowiedzialny za klasę | | |
| |Ognisko integracyjne. |- - organizujemy pracę przy rozpalaniu ogniska | | |
| | |- - zabezpieczamy teren oraz wracamy bezpiecznie do domu. | | |
|4. |Dzień chłopca. |— uczymy się wyrażać uczucia | | |
| | |— różnica pomiędzy przyjaźnią a miłością | | |
| | |— określenie cech idealnego kolegi, brata | | |
|5. |Kultura osobista i jej wpływ na zachowanie się w rożnych |— kultura osobista |EP |Październik |
| |okolicznościach. |— ocena swojego zachowania i innych | | |
| | |— umiejętność zachowania się w różnych sytuacjach | | |
|6. |Idealny nauczyciel, idealny uczeń. |— określenie cech nauczyciela idealnego | | |
| | |— określenie cech idealnego ucznia | | |
| | |— kształtowanie umiejętności obiektywnej oceny i samooceny | | |
| | |— doskonalenie wzajemnej komunikacji między nauczycielem i uczniami | | |
|7. |Wycieczka do Dęblina. |— przypominamy historię powstania i działalności Dywizjonu 301 |WP i O | |
| | |—nawiązujemy kontakty z ludźmi, którzy pamiętają szczególne zasługi lotników z | | |
| | |dywizjonu 301 | | |
| | |— wykonujemy zdjęcia do kroniki o patronie | | |
|8. |Czytelnictwo w naszej klasie. |— dlaczego należy czytać książki |E Cz i M | |
| | |— korzystanie z biblioteki | | |
| | |— dlaczego książka może być przyjacielem? | | |
| | |— moja ulubiona książka lub książka, która najbardziej mi się podobała | | |
| | |— ocena czytelnictwa od początku roku szkolnego | | |
|9.. |„Spieszmy się kochać ludzi bo tak szybko odchodzą” |— tradycje Święta zmarłych i zaduszek | |Listopad |
| | |— pamięć o najbliższych | | |
| | |— odwiedzenie pobliskiego cmentarza | | |
|10. |11 Listopada-rocznica odzyskania niepodległości. |— ważne wydarzenia w historii Polski |WP i O | |
| | |— symbole narodowe (godło, flaga i hymn państwowy) | | |
| | |— podstawowe symbole w szkole | | …