Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ
NA ROK SZKOLNY 2009/2010
| | | | | |
|Lp |ZADANIA |SPOSÓB REALIZACJI |TERMIN |ODPOWIEDZIALNI |
|1. |Organizacja pracy świetlicy |Opracowanie rocznego i miesięcznego planu pracy| | |
| |szkolnej. |świetlicy. | | |
| | |Opracowanie dziennego planu zajęć. |IX 2009 |Wychowawcy świetlicy |
| | |Zorganizowanie zespołów świetlicowych. | | |
| | |Zapoznanie dzieci z regulaminem świetlicy i | | |
| | |stołówki. | | |
| | |Zorganizowanie pełnej opieki wychowawczej od | | |
| | |7.00 do 15.30. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Cały rok | |
|2. |Przygotowanie uczniów do |Organizowanie cyklu zajęć w zakresie kultury | | |
| |uczestnictwa w życiu szkoły, |współżycia z rówieśnikami i dorosłymi: |Cały rok |Wychowawcy świetlicy |
| |współżycia w grupie, | | | |
| |poprawnego zachowania się. |pogadanki z elementami dyskusji i dramy, | | |
| | |wdrażanie do stosowania zwrotów | | |
| | |grzecznościo-wych w każdej sytuacji, | | |
| | |dbanie o kulturę słowa, | | |
| | |wzajemna pomoc koleżeńska (szczególnie | | |
| | |młodszym), | | |
| | |uprzejmość i okazywanie szacunku dorosłym, | | |
| | |odgrywanie i ocena moralna scenek sytuacyjnych | | |
| | |– zabawy dramowe. | | |
|3. |Bezpieczeństwo w życiu |Rozmowy i przekazanie dzieciom wiedzy na temat | | |
| |codziennym. |bezpiecznego poruszania się po drogach | | |
| | |publicznych, bezpiecznego zachowania się na |IX 2009 |Wychowawcy świetlicy |
| | |terenie szkoły oraz w czasie zabaw na boisku. | | |
|4. |Stworzenie warunków do |Współpraca z pielęgniarką w celu rozpoznawania | | |
| |harmonijnego rozwoju |problemów zdrowotnych wychowanków. |Cały rok |Wychowawcy świetlicy, |
| |fizycznego i psychicznego, |Prowadzenie zajęć ruchowych w formie zabaw na | |pielęgniarka |
| |bezpiecznego postępowania i |świeżym powietrzu i w świetlicy szkolnej. | | |
| |zachowań prozdrowotnych. |Prowadzenie pogadanek na temat higieny | | |
| | |osobistej oraz jej wpływu na zdrowie. | | |
| | |Wyrobienie nawyków higienicznych w odniesieniu | | |
| | |do własnego ciała i ubioru. | | |
| | |Dbanie o higienę i estetykę spożywania | | |
| | |posiłków. …