Dodaj publikację
Autor
Barbara Szczepłek
Data publikacji
2013-06-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
29

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan współpracy z rodzicami w grupie 4- letniej
 Pobierz (doc, 42,0 KB)

Podgląd treści


PLAN WSPÓŁPRACY Z RODZICMAI NA ROK SZKOLNY 2012/2013

GRUPA 4- LETNIA

| ZADANIA |FORMY REALIZACJI |SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN |
|1. ZAANGAŻOWANIE RODZICÓW W |INDYWIDUALNE ZAPROSZENIA |Zapraszanie rodziców na uroczystości | |
|SPRAWY PRZEDSZKOLA | |przedszkolne: | |
| | |- Mikołajki |Grudzień |
| | |- Dzień Babci i Dziadka |Styczeń |
| | |- Zabawa Karnawałowa |Styczeń |
| | |- Dzień Mamy i Taty |Maj |
| | | | |
| |ROZMOWY INDYWIDUALNE, | | |
| |ZEBRANIA |Zachęcanie rodziców do wykonywania różnego |Cały rok |
| | |rodzaju prac na rzecz przedszkola, w zależności od| |
| | |potrzeb oraz do pomocy w przygotowywaniu imprez i| |
| | |uroczystości. | |
| | | | |
| | |Uzgodnienie zasad przynoszenia przez dzieci |Cały rok |
| | |własnych zabawek do przedszkola – „ Piątek dzień | |
| | |z zabawką” | |
| | | |Cały rok |
| | |Zachęcanie rodziców do przynoszenia książeczek z | |
| | |domowej biblioteczki, gier, płyt CD, oraz tzw. | |
| | |nieużytków do zajęć i zabaw. |II półrocze |
| | | | |
| | |Angażowanie rodziców do udziału w kampanii: „ Cała|Grudzień |
| | |Polska czyta dzieciom” | |
| | | | |
| | |Zachęcenie do udziału w akcji „ I Ty możesz |Cały rok |
| | |zostać św. Mikołajem” | |
| | | | |
| | |Ustalanie z rodzicami zwyczajów związanych z | |
| | |obchodzeniem urodzin dzieci w przedszkolu- słodki |Luty, Czerwiec |
| | |poczęstunek w postaci ciastek i cukierków |Cały rok |
| | | |Grudzień |
| | | | |
| | |Zaproszenie rodziców do udziału w zajęciach | |
| | |otwartych | |
| | | | |
| | | |Cały rok |
| | | | |
| | |Zachęcanie do zbiórki zużytych baterii i | |
| | |plastikowych kapsli, „ Góra grosza” | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Wrzesień – 09. 2012 |
| |OGŁOSZENIA | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Prowadzenie rozmów z rodzicami podczas schodzenia | |
| | |i rozchodzenia się dzieci | |
| | | | |
| | | | |
| | …