Dodaj publikację
Autor
Barbara Król
Data publikacji
2013-07-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
9

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy dla 6-latków - czerwiec.
 Pobierz (doc, 117,5 KB)

Podgląd treści


PLAN PRACY DLA DZIECI 6-LETNICH
CZERWIEC 2013r.

| |
|Tydzień pierwszy |
|Temat kompleksowy: CO TO JEST POLSKA |
| | | | |Zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, |
| | | | |spacery lub wycieczki |
|Dzień |Sytuacje edukacyjne |Obszary z Podstawy Programowej |Obszary z podstawy programowej |--------------------------- |
| | | | |Zajęcia wyrównawcze |
|1. | | | | |
| |Słuchanie wiersza Cz. Janczarskiego „Co to |XIV Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania |XIV/ 5 słucha opowiadań, baśni i rozmawia o nich; interesuje |- Gimnastyka ogólnorozwojowa |
| |jest Polska”. Kształtowanie uczuć |XV Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne |się książkami |- Ćwiczenia poranne |
| |patriotycznych. | |XV/3 wie, jakiej jest narodowości, że mieszka w Polsce, a |- zabawy ruchowe w ogrodzie |
| | |XIII Wspomaganie rozwoju intelektualnego dzieci wraz z |stolicą Polski jest Warszawa |przedszkolnym |
| |Zabawa matematyczna-gra „Podróż przez |edukacją matematyczną | |- spacery |
| |Polskę”. | |XIII/2 wyznacza wynik dodawania i odejmowania, pomagając sobie|- ćwiczenia dużych grup mięśniowych |
| | | |liczeniem na palcach lub innych zbiorach zastępczych |: „Wbijanie pali” |
| | | | |- Czworakowanie „Misie” |
| | | | |- ćwiczenia równowagi „Drzewo” |
| | | | |- ćwiczenia uspokajające |
|2. |Wypowiedzi na temat symboli Polski i |XIV Kształtowanie gotowości do nauki czytania i pisania |XIV/ 4 słucha opowiadań, baśni i rozmawia o nich; interesuje | |
| |położenia kraju |XV Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne |się książkami | |
| | |IX Wychowanie przez sztukę - różne formy plastyczne |XV/3 wie, jakiej jest narodowości, że mieszka w Polsce, a | |
| |Praca plastyczno-techniczna „To Polska | |stolicą Polski jest Warszawa | |
| |właśnie” | |XV/4nazywa godło i flagę państwową, zna polski hymn, i wie, że| |
| | | |Polska należy do Unii Europejskiej | |
| | | |IX/2 umie wypowiadać się w różnych technikach plastycznych i | |
| | | |przy użyciu elementarnych środków wyrazu (takich jak kształt i| |
| | | |barwa) w postaci prostych kompozycji i form konstrukcyjnych | |
|3. |Gra matematyczna „Podróż przez Polskę” |XIII Wspomaganie rozwoju intelektualnego dzieci wraz z |XIII/1 liczy obiekty i rozróżnia błędne liczenie od poprawnego|- uwrażliwianie słuchu |
| | |edukacją matematyczną |XIII/3 ustala równoliczność dwóch zbiorów, a także posługuje |fonematycznego – wysłuchiwanie |
| |Zapoznanie dzieci z brzmieniem orkiestry |XV Wychowanie rodzinne, obywatelskie i patriotyczne …