Dodaj publikację
Autor
Wiktoria Kozaczka
Data publikacji
2015-07-03
Średnia ocena
0,00
Pobrań
77

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego opracowałam zgodnie z wymaganiami dla nauczycieli mianowanych, ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego, zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 260, poz. 2593) z późniejszymi zmianami oraz w Ustawie z dn. 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela z późniejszymi zmianami.
 Pobierz (doc, 107,0 KB)

Podgląd treści

1 PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU

ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Dane osobowe:
Imię i nazwisko: Wiktoria Kozaczka
Miejsce zatrudnienia: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy
im. Hansa Christiana Andersena w Szczecinie
Posiadany stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2014 r.
Data zakończenia stażu: 31.05.2017 r.
Okres odbywania stażu: 2 lata 9 miesięcy.
Posiadane kwalifikacje: Magister Pedagogiki w specjalności opiekuńczo – wychowawcza, Uniwersytet Szczeciński 1997 r.
Kurs Kwalifikacyjny z Surdopedagogiki, Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Szczecinie 2003 r.

Plan rozwoju zawodowego opracowałam zgodnie z wymaganiami dla nauczycieli mianowanych, ubiegających się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego, zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. Nr 260, poz. 2593) z późniejszymi zmianami oraz
w Ustawie z dn. 26 stycznia 1982r. - Karta Nauczyciela z późniejszymi zmianami.

Powyższy plan, w trakcie jego realizacji może ulec modyfikacji lub korekcie.

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły. (§ 8 ust.2 pkt.1)

|Lp |ZADANIE |FORMY I SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |DOWODY REALIZACJI |
| | | | | |
|1. |Poznanie procedur awansu zawodowego |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego: |VIII/IX 2014r. |Poprawnie sformułowany wniosek o|
| |pozwalających ubiegać się o stopień |Rozporządzenie MEN z 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskania stopni awansu zawodowego przez | |rozpoczęcie stażu |
| |nauczyciela dyplomowanego. |nauczycieli z późniejszymi zmianami | |Plan rozwoju zawodowego, |
| | |Karta Nauczyciela | |wszczęcie postępowania |
| | |Ustawa o systemie oświaty | |kwalifikacyjnego na nauczyciela |
| | | | |dyplomowanego |
| | |Zapoznanie się z materiałami opublikowanymi na stronach internetowych MEN, CDiDN, | | |
| | |i portali edukacyjnych. | | |
| | | |IX 2014r. | |
| | |Regularna lektura publikacji MEN oraz śledzenie aktów prawnych wnoszących poprawki do ustawy | | |
| | |dotyczącej awansu zawodowego. | | |
| | | | | |
| | | |Na bieżąco w trakcie trwania | |
| | | |stażu | |
| | | | | |
|2. |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |Gromadzenie dokumentacji. |Okres stażu |Dokumentacja. |
| |zawodowego. | | | |
| | |Praca nad uzyskaniem celu jakim jest awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego. |Okres stażu | |
| | …