Dodaj publikację
Autor
Karolina Huza
Data publikacji
2017-05-04
Średnia ocena
0,00
Pobrań
161

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan pracy.
 Pobierz (doc, 75,0 KB)

Podgląd treści

Szkoła Podstawowa……………

PLAN PRACY WYCHOWAWCY KLASOWEGO

KLASA II

I. Uczeń jako członek społeczności szkolnej

|Tematyka |Sposób realizacji |Osoba odpowiedzialna |Termin realizacji |Uwagi o realizacji |
|1. Wybór samorządu klasowego. |- propozycje uczniów, |wychowawca |wrzesień | |
| |- podanie nazwisk kandydatów, | | | |
| |- przeprowadzenie głosowania, | | | |
| |- przydział obowiązków. | | | |
| | | | | |
|2. Wdrażanie do uczestnictwa w pracach samorządu klasowego. |- informacja o roli samorządu, |wychowawca |cały rok | |
| |- włączanie się do wybranych zadań. | | | |
|3. Dyżury uczniów w klasie. | | | | |
| |- przydział obowiązków dla dyżurnych, |wychowawca |cały rok | |
| |- dbanie o ład i porządek, | | | |
| |- opieka nad kwiatami, | | | |
| |- dbałość o tablicę i kredę, | | | |
|4. Ukazywanie sposobów zespołowego rozwiązywania konfliktów | | | | |
|(właściwe zachowanie się nie tylko na zajęciach, ale również w |- rozmowa o prawach i obowiązkach ucznia, |wychowawca |cały rok | |
|czasie przerw na terenie szkoły i poza nią zgodnie z zasadami |- pogadanki i dyskusje podczas zajęć |rodzice | | |
|bezpieczeństwa). |zintegrowanych, |rówieśnicy | | |
| |- pogadanki, | | | |
| |- podawanie przykładów z literatury i z życia, | | | |
| |- przekaz informacji podczas zajęć zintegrowanych, | | | |
| | | | | |
| |- rozmowa z wychowawcą, |wychowawca |cały rok | |
| |- dyskusja w zespole, |rodzice | | |
| |- ćwiczenia w terenie, |rówieśnicy | | |
| |- zabawy symulacyjne. | | | |
| | | | | |
| |- zajęcia zintegrowane, |wychowawca |wrzesień | |
| |- podczas pobytu w szkole i poza nią |rodzice |listopad | |
| |(spacery, wycieczki. itp.) |rówieśnicy |cały rok | |
| | | | | |
| | |wychowawca |cały rok | |
| | |inni nauczyciele |okazjonalnie | |
| | |rówieśnicy | | |
| | |pracownicy szkoły | | |

II. Uczeń jako członek rodziny

|1. Tradycje i zwyczaje rodzinne. |- organizowanie spotkań związanych z tradycjami rodzinnymi (opłatek, życzenia |wychowawca |cały rok | |
| |świąteczne, itp.), |rodzice | | |
| |- składanie życzeń imieninowych i urodzinowych. | | | |
| | | | | |
|2. Wdrażanie …