Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
|TERMIN REALIZACJI/TYDZIEŃ| |CELE, PROBLEMATYKA I ZADANIA DO RELIZACJI |
| |CYKL TEMATYCZNY | |
WRZESIEŃ
|I |ORGANIZACJA ZAJĘĆ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ. INTEGRACJA W GRUPIE. |Organizacja zajęć w świetlicy-opracowanie rocznego planu|
| | |pracy. Zapoznanie uczniów z regulaminem świetlicy. |
| | |Ćwiczenia integrujące grupę. |
|II |POLSKI WRZESIEŃ . 80- TA ROCZNICA WYBUCHU II WOJNY ŚWIATOWEJ |Zachowanie pamięci o wydarzeniach II wojny światowej. |
| |KSZTAŁTOWANIE POSTAW PATRIOTYCZNYCH. |Kształtowanie postaw patriotycznych .Wykonanie gazetki |
| | |tematycznej :„ Polski wrzesień 1939 roku.” |
|III |ŻYJ EKOLOGICZNIE - UDZIAŁ W AKCJI SPRZĄTANIA ŚWIATA. |Wyrabianie u uczniów postaw i zachowań |
| | |proekologicznych, udział w akcji sprzątania świata. |
| | |Wdrażanie uczniów do proekologicznych zachowań. |
| | |Zachęcanie do włączania się w akcje ekologiczne: |
| | |zbierania makulatury, nakrętek, baterii. Współpraca z |
| | |nauczycielami biologii i przyrody. Szkolny Konkurs w |
| | |ilości zebranej makulatury. |
|IV |KULTURA OSOBISTA W ŚRODOWISKU SZKOLNYM |Wyrabianie u uczniów umiejętności zgodnego współżycia w |
| | |grupie, nawyku poprawnego zachowania się w atmosferze |
| | |wzajemnej życzliwości. Kształtowanie kultury słowa. |
| |. |Kształtowanie umiejętności prowadzenia dyskusji bez |
| | |użycia przemocy słownej. Włączenie się w organizację |
| | |Festynu Szkolnego. |
PAŹDZIERNIK
|I |KONFLIKT POKOLEŃ. |Poznanie sposobów rozwiązywania konfliktów. Poznanie |
| | |przyczyn stosowania zakazów przez rodziców. Czym są |
| | |konflikty pokoleniowe? |
|II |IDEALNY UCZEŃ- IDEALNY NAUCZYCIEL. |Wyrabianie u uczniów szacunku dla nauczycieli i innych |
| | |pracowników szkoły. Przygotowanie gazetki |
| | |okolicznościowej. Udział w apelu z okazji Święta Edukacji |
| | |Narodowej. |
| III |MEDIA W NASZYM ŻYCIU. |Poznanie wpływu mediów na różne sfery życia człowieka. |
| | |Obiektywne podejście do wiadomości i informacji |
| | |przekazywanych przez media. Internet, telewizja czy radio,|
| | |które z mediów dostarcza najbardziej |
| | |rzetelnych informacji. |
|IV | |Wdrażanie uczniów do systematycznej nauki. Ćwiczenia |
| |JAK SYSTEMATYCZNIE I EFEKTYWNIE SIĘ |rozwijające pamięć. Szukanie przyczyn niepowodzeń |
| |UCZYĆ. |szkolnych. Podjęcie próby ich zdiagnozowania. Współpraca z|
| | |psychologiem szkolnym. |
LISTOPAD
| |AUTORYTETY WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY. |Ukazanie roli autorytetu w życiu człowieka. Wywołanie u |
|I | |uczniów refleksji o potrzebie autorytetów w ich życiu. |
| | |Ustalenie, kto w dzisiejszym świecie jest dla młodzieży |
| | |autorytetem. |
| II |11 LISTOPADA-ROCZNICA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI. |Zapoznanie uczniów z historią odzyskania niepodległości. …