Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Markowska
Data publikacji
2022-01-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
15

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawdowego nauczyciela mianowanego na stopień awansu nauczyciela dyplomowanego - język angielski
 Pobierz (doc, 100,0 KB)

Podgląd treści

Szkoła Podstawowa
im. Tadeusza Kościuszki
w Sosnowicy

Katarzyna Markowska

Nauczyciel języka angielskiego

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

| Okres trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy | |
|Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2021 r. | |
|Data zakończenia stażu: 31.05.2024 r. | |
| | |
| | |

PODSTAWA PRAWNA:
USTAWA Z DNIA 26 STYCZNIE 1982R. KARTA NAUCZYCIELA (DZ. U. 2019 POZ.2215)
ROZPORZĄDZENIE MEN Z DNIA 26 LIPCA 2018R. W SPRAWIE UZYSKIWANIA STOPNI AWANSU ZAWODOWEGO
PRZEZ NAUCZYCIELI (DZ. U. 2018 POZ. 1574 Z PÓŹN. ZM).

§ 8 ust. 3 pkt. 1

Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się.

|Zadania do wykonania |Formy i sposoby realizacji |Termin realizacji |
|1. Poszerzenie wiedzy i |Udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego |Okres stażu |
|umiejętności |wynikającego z potrzeb własnych i szkoły. | |
|w celu posługiwania się technologią | | |
|informacyjną i komputerową. | | |
| | | |
|2. Wykorzystanie gier i zabaw podczas |Tworzenie prezentacji, plakatów tematycznych, prac |Okres stażu |
|zajęć sprzyjających aktywizacji uczniów. |projektowych, gier edukacyjnych oraz | |
| |opracowywanie zabaw językowych samodzielnie lub wspólnie z | |
| |uczniami. | |
| | | |
| |Korzystanie z ćwiczeń interaktywnych, aplikacji i gier | |
| |edukacyjnych. | |
| |Stosowanie różnorodnych zabaw ruchowych podczas zajęć, drama| |
| |(odgrywanie ról). | |
|3. Stosowanie technologii komputerowej |Przygotowanie pomocy dydaktycznych. |Okres stażu |
|i multimedialnej w pracy pedagogicznej. |Przygotowanie sprawdzianów, testów, kartkówek, kart pracy | |
| |ucznia, analiz, diagnoz, scenariuszy lekcji, ankiet. | |
| |Badanie wiedzy i umiejętności uczniów poprzez | |
| |przeprowadzanie i analizę testów diagnozujących na wstępie i| |
| |na koniec roku szkolnego. | |
| | | |
| |Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów | |
| |multimedialnych, zasobów Internetu, aplikacji, tablicy | |
| |interaktywnej, multibooków do podręczników szkolnych, z | |
| |których uczą się uczniowie, słowników online. | |
| |Wykorzystanie materiałów filmowych i muzyki | |
|4. Wykorzystanie technologii komputerowej|dostępnych online w nauczaniu. | |
|w celu komunikowania się z innymi. | | |
| | | |
| |Stosowanie oprogramowania do sporządzania pism, druków | |
| |okolicznościowych. | |
| | | |
| | | |
| |Komunikowanie się z nauczycielami, rodzicami poprzez e – | |
| |dziennik, pocztę elektroniczną. | |
| |Korzystanie z …