Toggle navigation
45minut.pl
Publikacje
Forum
Baza testów
Zbiory testów
zaloguj się
rejestracja
zaloguj się
rejestracja
nie pamiętam hasła
Publikacje
Forum
Baza testów
Zbiory testów
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami twojej przeglądarki.
Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej
polityce prywatności
.
marcela74
Dane
Publikacje
rola
nauczyciel
dołączył
25 maja 2008 18:07
ostatnio zalogowany
31 października 2008 19:11
przedmiot
Zajęcia zintegrowane
szkoła
Szkoła podstawowa
województwo
śląskie
Scenariusz zajęć: "PIERWSZY OBUDZIŁ SIĘ PIERWIOSNEK"
(2008-05-29)
Wych. przedszkolne
Prezentuję scenariusz zajęć dla dzieci 5-letnich. Temat zajęcia: „PIERWSZY OBUDZIŁ SIĘ PIERWIOSNEK” - kształcenie umiejętności określania kierunków w przestrzeni poczynając od siebie.
Scenariusz zajęć dla dzieci z głębokim deficytem intelektualnym prowadzony metodą W. Sherborne oraz KLANZA
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Prezentuję scenariusz zajęć rewalidacyjno-wychowawczych: „Bawmy się” – zabawy i ćwiczenia ruchowe prowadzone metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz elementy metody KLANZA.
Scenariusz integracyjnego spotkania urodzinowego dla dzieci z głębokim deficytem intelektualnym
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Prezentuję własny scenariusz integracyjnego przyjęcia urodzinowego, przeznaczonego dla uczniów z głębokim deficytem intelektualnym.
Scenariusz zajęć rewalidacyjno-wychowawczych "Serowe przysmaki"
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Przedstawiam własny scenariusz zajęć grupowych przeznaczony dla dzieci z głębokim deficytem intelektualnym.
Indywidualny Program Pracy Rewalidacyjno-Wychowawczej
2
4,5
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Przedstawiam Państwu Indywidualny Program Pracy Rewalidacyjno-Wychowawczej dla ucznia z głębokim deficytem intelektualnym.
Indywidualny program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
1
5,0
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Przedstawiam Indywidualny Program Zajęć Korekcyjno-Kompensacyjnych dla dziecka z lekkim deficytem intelektualnym.
Diagnozowanie uczniów
1
5,0
(2008-05-29)
Szkolnictwo specjalne
Prezentuję własne opracowanie diagnozy ucznia, które może stanowić kompendium wiedzy, przydatne zwłaszcza nauczycielom rozpoczynającym pracę z dziećmi wykazującymi zaburzenia funkcji parcjalnych.
Facebook