Dodaj publikację

Publikacje nauczycieli

1-10 z 1102

Sprawdzian z części mowy i części zdania dla klasy V (2025-06-08)
Sprawdzian przewidziany dla klasy V szkoły podstawowej sprawdzający znajomość podstawowych pojęć z części mowy i części zdania.
Escape room o Mikołaju Koperniku (2025-05-30)
Escape room przeznaczony jest dla uczniów klas 4-8, ponieważ porusza tematykę związaną z życiem i odkryciami Mikołaja Kopernika.
Współczesny człowiek w wierszach Marcina Świetlickiego (2025-05-25)
Zajęcia dotyczą refleksji Marcina Świetlickiego na temat kondycji przeciętnego człowieka w obecnych czasach. Wiążą się z podręcznikiem "To się czyta!" dla klasy III branżowej szkoły, wydawnictwa Nowej Ery.
Klimatolodzy o przyszłości człowieka (2025-05-25)
Konspekt dotyczy zmian klimatycznych zachodzących we współczesnym świecie. Kierowany jest do uczniów klasy III branżowej szkoły - do podręcznika "To się czyta!" Nowa Era.
Czy obrażanie się na rodziców to dobry sposób na wybrnięcie z niekorzystnej dla nas sytuacji? (2025-05-12)
Temat: Czy obrażanie się na rodziców to dobry sposób na wybrnięcie z niekorzystnej dla nas sytuacji? - podręcznik „Jutro pójdę w świat” kl.4.
Oświecenie (2025-02-21)
Poprawa - epoka oświecenie.
Program koła polonistycznego „Młody dziennikarz” (2025-02-13)
Program zajęć rozwijających dla uczniów klasy siódmej z wykorzystaniem sprzętu z programu Laboratoria Przyszłości.
Scenariusz lekcji do noweli "Janko Muzykant" (2025-02-12)
Konspekt lekcji języka polskiego dotyczący charakterystyki głównego bohatera noweli "Janko Muzykant" H. Sienkiewicza.
Scenariusz przedstawienia bajki „Piękna i Bestia” na podstawie utworu Jeanne Marie Leprince de Beaumont (2025-02-02)
Scenariusz przeznaczony dla uczniów szkoły podstawowej. Inscenizację bajki można przygotować w jednym zespole klasowym jako podsumowanie pracy z utworem, co pozwoli również na integrację uczniów poprzez zaangażowanie wszystkich (jedni odgrywają ...
Scenariusz zajęć języka polskiego w klasie V 1 5,0 (2024-12-15)
Zajęcia przeprowadzone w celu powtórzenia wiedzy i umiejętności dotyczących odmiany przymiotnika i rzeczownika z przymiotnikiem. Zajęcia przeprowadzone w terenie metodą stacji zadaniowych.