Dodaj publikację

Publikacje nauczycieli

1-10 z 623

Scenariusz zajęć rewalidacyjnych kl. 8 (2025-06-09)
Cele ogólne: • Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych • Nauka rozpoznawania i wyrażania emocji • Kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów Cele szczegółowe: • Uczeń potrafi nazwać podstawowe emocje • Uczeń poznaje sposoby radzenia ...
Rola pedagoga na oddziale dziecięcym (2025-05-17)
Publikacja z zakresu pedagogiki leczniczej, na podstawie filmu "4 piętro".
Standaryzacja usług w domach opieki (2025-05-17)
Publikacja z zakresu pedagogiki leczniczej.
Scenariusz zajęć rewalidacyjnych (2025-05-12)
Rozpoznawanie i wyrażanie emocji – jak rozumiem siebie i innych. Dla kogo: uczennica klasy 6 z zespołem Aspergera. Czas trwania: 60 minut
Relacja dzieci z zespołem Downa z rówieśnikami w szkole masowej (2024-06-11)
Relacje dzieci z zespołem Downa z ich rówieśnikami w szkole mogą być różnorodne, ale mogą być pozytywne, jeśli istnieje wsparcie i zrozumienie ze strony otoczenia. Wiele zależy od stopnia akceptacji, ...
Scenariusz zajęć rewalidacji (2024-05-31)
Scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z Zespołem Aspergera.
"Wytęż słuch" - scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (2024-05-31)
"Wytęż słuch" - scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
"Zabawy zimowe" - scenariusz zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim (2024-05-31)
Scenariusz zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w stopniu lekkim.
STUDIUM PRZYPADKU: Uczeń z Zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej (2024-05-13)
Uczeń z Zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej. Opis i analiza przypadku funkcjonowania ucznia ze spektrum autyzmu.
Konspekt zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi (2024-05-12)
Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metody AAC z wykorzystaniem urządzeń wysokiej technologii z syntezatorem mowy - komunikatorów i tematyczną książką do czytania uczestniczącego.